farhad-esteghlal-mylove

farhad-esteghlal-mylove

استقلال کشتی عشق است یا رب ناخدایش باش

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 148
بازدید هفته : 186
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 21628
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1


اطلاعیه

بیایید برای فراهم کردن بساط شادی فراگیر در سراسر کشور که با موفقیت استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملی خواهد شد. آزادی را یکپارچه آبی کنیم فردا استقلال بزرگ منتظر بیش از صد هزار نفر در ورزشگاه آزادیست .اتفاقی که برای باشگاه پر افتخار استقلال بارها رخ داده و به همین دلیل در آسیا متمایز از دیگر تیم ها است
 

بار دیگر استقلال در دیداری سرونوشت ساز به مصاف دیگر قدرت آبی پوش آسیا یعنی الهلال عربستان می رود این دیدار می تواند از چند جهت بسیار حساس باشد.

استقلال پس از این دیدار  باید فینال لیگ برتر را در مقابل سپاهان انجام دهد برتری در این دیدار و  بار روحی و روانی مثبت این مسابقه برای آبی پوشان بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

از طرفی برتری استقلال در مقابل الهلال می تواند راه صعود به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان آسیا را هموار کند و  این تیم بدون دغدغه به دیدارهای آینده فکر کند و در صورت حتمی شدن صعود استقلال ، بازیکنان  و کادر فنی می توانند با آرامش بیشتری در مسابقات آتی لیگ برتر ایران حاضر شوند.

مجموعه باشگاه  استقلال در فصل جاری با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردند با جان و دل برای سربلندی هواداران تلاش کردند و اکنون منتظر هواداران هستند تا دین خود را به استقلال ادا کنند.

  بیایید برای فراهم کردن بساط شادی فراگیر در سراسر کشور که با موفقیت استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملی خواهد شد. آزادی را یکپارچه آبی کنیم  فردا استقلال بزرگ منتظر بیش از صد هزار نفر در ورزشگاه آزادیست .اتفاقی که برای باشگاه پر افتخار استقلال بارها رخ داده و به همین دلیل در آسیا متمایز از دیگر تیم ها است.

فردا شما عامل اصلی و اهرم برتری استقلال در دیدار مقابل الهلال هستید چون تیمهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس ، از آزادی و تماشاگران پرشور ایرانی وحشت  دارند .  امیدواریم در دیدار مقابل الهلال بازهم از رکورد تعداد تماشاگر در در آسیا دفاع کنیم و در پیروزی استقلال در مقابل الهلال نقش به سزایی داشته باشیم. 

و اما چند نکته ی بسیار مهم:
1 - از هواداران فهیم استقلال تقاضای اکید داریم از آوردن هر گونه مواد محترقه و منفجره به ورزشگاه خودداری کنند چون در صورت بروز چنین رفتاری قطعا کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت حساسیت روی هواداران ایرانی ، استقلال را شامل محرومیت و جریمه خواهد کرد و  این می تواند در دیدارهای آتی به استقلال ضربه بزند.
2 - هوادار متعصب استقلال کسی است که بدون توجه به حواشی فقط به حمایت از تیم خود بپردازد و به داور و بازیکن تیم حریف کاری نداشته باشد. این هم از نکات مهمی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن اهمیت ویژه ای برای محرومیت از میزبانی داده است.
3 - هیچ نوع شیئی اعم از سنگ و میوه و اجسام سخت را به کنار زمین و به سمت بازیکنان تیم حریف پرتاب نکنید تا بتوانیم فرهنگ غنی هواداران ایرانی را به رخ همگان بکشیم. در صورت بروز این مشکل در ورزشگاه منتظر محرومیت استقلال باشید.
4 - در صورت رقم خوردن هر نتیجه ای در پایان دیدار اعضای کادرفنی و بازیکنان را تشویق کنید و به خاطر داشته باشید بازی های حساسی را پیش رو داریم و استقلال بیش از هر چیز نیاز مبرم به حمایت دارد .

5 - پرچم پرافتخار و پر غرور جمهوری اسلامی  ایران را در ورزشگاه به احتزاز در بیاورید.

به امید قهرمانی استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا .
پیروز و سربلند باشید

 کانون هواداران باشگاه استقلال ایران

نامرد روزگارید اگه بتونین برید ونرید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهسا تاريخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

استقلالی های عزیز و عشاق فرهادمجیدی به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f-s-mylove.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

كد تغيير شكل موس

كد جاوا در قالبسرا >